Ga naar inhoud


Manhattan 5500 APCI goede receivers?


Gast

Aanbevolen berichten


de Manhattan DSR 5500CI-IR is in principe dezelfde ontvanger als de fortec star 5400 maar de Manhatten heeft een iets of wat stabielere software versie (zapt iets sneller) en geeft een wat mooier beeld (meer cotrast en wat minder blas).<BR>De Manhattan heeft wel een SVHS uitgang meer en ziet er naar mijn idee qua design stukken mooier uit.<BR>Maar verder is het dus gewoon dezelfde ontvanger als de FS, sterker nog ze komen zelfs uit dezelfde fabriek als ik me niet vergis. Je kunt dus ook van de interne irdeto CI een seca of viaccess CI maken.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De manhattan heeft wel analoog en een positioner, weet jij ook wie de importeur is van deze ontvanger. Wat ik begrepen heb is adat het xt***sat in Uden is. En ze zijn een stuk duurder volgens mij. Ga nog verder testen maar de seteditor gaat niet echt 100%en pakt niet alle Turkse kanalen op 42gr.<p>[ 27-06-2001: Bericht aangepast door: NEO 80 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

indedaad, ik had het APCI overzien.<BR>Dit model heeft inderdaad een analoge tuner en een positioner en geen ingebouwde hardwire CI!<BR>De importeur zit inderdaad in Uden maar die ontvanger wordt vast wel op meer plaatsen verkocht.<BR>De prijs is logischerwijze hoger omdat er dus een analoge tuner en een positioner inzit, maar zal ongetwijfeld lager zijn dan een Echostar 3000IP. Er is anders altijd nog een Strong 4375.<P>Toxic[Q]<p>[ 28-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ontvanger heeft ook nog een versie met een embedded irdeto die binnekort ook nog te patchen is dus...Alleen ze zijn nog vrij prijzig moet ik zeggen! En een strong 4375 heeft zo een rotmenu vind ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...