Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 Ik heb vandaag twee ontvanger gekregen<BR>Te weten een Pace 610 en een Galaxis 500<P>Nu heb ik met beide ontvangers problemen (daarom heb ik ze ook gekregen)<BR>Pace:<BR>Als je de ontvanger aanzet dan zegt ie na het zoeken van de startfrequentie:<BR>Wachten Aub en dit blijft doorgaan<P>Galaxis:<BR>Na het opstarten verschijnen er allemaal gekleurde strepen in beeld en geeft ie een piepen geluid.<P>is iemand met deze problemen bekend?<BR>Wil hem namelijk zelf weer aan de praat krijgen!<P>ALVAST BEDANKT!
Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 Hallo<P>bij die pace home-transponder veranderen<BR>in 12344 H 27500 3/4 en dan moet hij het<BR>weer doen.<P>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Maar hij start helemaal niet op!<BR>Hij blijft dus hangen nadat ie zegt zoeken naar startfrquentie!<BR>Dus kan ik ook niet in het menu komen
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Hallo<P>Als je de stekker in het stopkontakt steekt<BR>met de menu knop op de AB ingedrukt houden<BR>moet je in het menu komen, anders is de rec<BR>stuk.<P>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Hij doet het weer hoor de ontvanger!!!!<P>Allemaal hartelijk dank voor jullie hulp!
Aanbevolen berichten