Ga naar inhoud


xsat 410


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb hier een xsat 410.

het viaccess gedeelte geen probleem,maar zodra ik een pic met seca er in doe en een seca kanaal probeer start hij steeds opnieuw op.

een orig card verwerkt hij prima.

tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, de voeding in zo'n ding kan erg weinig hebben.<p>Bij een Season1 stort heel de voeding in....<p>Misschien bij een beetje lompe kaart ook?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt zo te zijn dat de software geupdated moet worden.

Ik heb me laten vertellen dat de schotel op de hotbird gericht moet staan en dat je dan door middel van een optie uit het menu de software kunt laten updaten.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar de importeur van deze dingen heeft het me telefonisch uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<p>Aangezien je 410 prima werkt met een originele c+ kaart zit het probleem in die 'nepkaart'.

Waarschijnlijk heb je er te veel providers opgezet.

Stop eens een nepkaart met max 7 providers in de "gleuf" en zie wat ie doet.

Ik heb een 310, die had vroeger ook problemen met te veel providers, liep wel eens vast als ik auto-updates controleerde.<p>gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 2 XSAT-jes 410 (zonder viacces) gehad die het perfect met een goldcard doen, maar ben nu aan het stoeien met een XSAT 410 met Viacces, maar die vertikt het met een goldcard, d.w.z. hij heeft het "reset" probleem. Iemand die hier een oplossing voor weet? Providers wissen heefy geen resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,<p>Ik sluit mij aan op wat andere mensen reeds vertelden:

de X-sat is een officiële c+ receiver, dus heeft bepaalde restricties en is absoluut GEEN s*ca maar wel Mediaguard systeem !<p>Volgens mij is de enige oplossing het updaten van de firmware van uw toestel om dit probleem weg te werken ...

Misschien vind je hier meer info (wel in het Frans):<p>http://xsat.rtfm.be/<p>Greetz<p>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier ook mee bezig geweest en het probleem van uit en aan gaan had ik ook met de oude software! Ga maar eens naar de hotbird en zet de update erin, daarna gold met engel file erop en werkt als een speer!

alle andere files kreeg ik op seca niet draaiend

Groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook mee aan het stoeien. Kan het zijn dat je op de pic een speciale xsat file moet zetten? Dit was ook zo bij de 310.

Meld me hierover nog wel even weer.

Weet iemand ook zenderlijsten te staan van de 310? En ook eventueel voor de 410? Op die gekke Franstalige site, die rftm, kan ik echt geen lijsten vinden, wel de editor.

Maar m'n Frans is ook niet echt goed.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van de software versie in de ontvanger<p>Fun V*S : Fun_viacces18 (wel de 18 provider file gebruiken) (getest op AB1)

Fun S*CA : Secom301

Gold V*S : murdockviacessVnov1 (Getest op AB1)

Gold S*CA : Elecpro15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...