Ga naar inhoud


MyTheatre geen beeld


Aanbevolen berichten

Hi

 

Ben een poging aan her wagen om "MyTheatre"(v3.27)werkend te krijgen met een SkyStar1 Ci

In de hardware instelling zie ik geen skystar1 staan maar met "Twinham Visionplus Satellite CI..." kan ik zenders zoeken , dus veronderstel ik dat dat wel prima is, maar geen beeld en geen klank

Hij vind geen video decoder( zit waarschijnlijk niet in MyTheatre)

Welke decoder moet er in(en werkt best)en op welke plaats(in de root of in graph) moet hij komen, mogelijk ook een hint waar hij te vinden is

 

ProgdDVB werkt goed

Om de info volledig te magen

Pentium4-2.6Ghz-Videokaart GeForce4 MX 460

 

groetjes

en alvast bedankt voor de reactie's

 

gust

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Gust,

 

Je weet nu dus waar technisat haar kaartjes koopt.

 

MyTheatre heeft inderdaad geen eigen video/audio decoders, maar gebruikt via de directshow engine de reeds aanwezige.

 

Probeer eerst iets op te nemen, zie je file grootte toenemen. Vervolgens speel de zojuist opgenomen file met MyTheatre af. Beeld? Nu onder "settings"->"directshow filter" kijken welke voor het afspelen gebruikt worden.

 

Deze filters kun je nu in de autograph-functie gebruiken om ook in de "life-view" mode beeld te krijgen.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi moonchild

 

Eerst had ik wel beeld na een opname en daarna weergave, zoals je had aan gegeven en de directshow filter gaf de naam van een aantal decoders aan

Door te kijken hoe ik deze in de 'autographs' moest kijgen is er van alles misgelopen zodat ik dan maar alles (MyTheatre en progDVB) van de PC heb afgegooid

Toe werkte na een nieuwe installatie ,ProgDVB ook niet meer (doch deze is intussen terug OK)

Wat MyTheatre (nu)betreft kan ik wel opnemen en zie hat aantal kilobite's wel oplopen maar bij het afspelen geen beeld en geeft aan "Autograph Error: cand find Cyberlink Video/SP Decoder"

 

Ik doe verder om te kijken wat er nog kan misgelopen zijn.

 

PC en satelliet is een fijne hobby en als iets niet direct lukt leer je het meest

 

groetjes en dank voor de info

 

gust

Link naar reactie
Delen op andere sites

In "general settings"->"autograph" het vinkje bij "use this filterset for playback of mpeg2 files" verwijderen, nu kun weer opgenomen bestanden afspelen.

 

Als prog werkt, kun in MyTheatre in elk geval elecard voor video en odio voor geluid gebruiken. Het beste werken in MyTheatre: cyberlink voor video en intervideo voor audio. Zoek eens naar codec packs waar deze inzitten.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...