Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In mijn humax heeft mijn CI nog al wat moeite met initialiseren dus dacht zoek eens naar nieuwe software.

Via het menu in de CI updaten geeft bij mij steevast het verontrustende "download mislukt" (hetgeen bij mij de sugestie wekt dat hij er wel zou moeten zijn)

Op de diverse sites kan ik niets vinden.

Heb nu:

software versie: 1.01.005

firmware versie 1.01.01

mediaguard versie: ver 01.01 r 04 (19/01/..

is er recentere software?

Geplaatst:

Bij mij staat er hetzelfde.

Nooit echt problemen mee gehad.

Geen idee waar je een update vandaan kan halen.

Suc6.

Geplaatst:

Hieronder staat een link naar de website van de fabrikant die de Mediaguard modules maakt.

Ik neem aan dat als er een update komt dat ook daar gemeld wordt.

http://www.scmmicro.com/dvb/dvb_cam.html#MediaguardCanalDig

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

Ik zou alleen updaten als canaldigitaal dat aangeeft.

Je wil ten slotte compatibel met hun blijven.

Geplaatst:

@Rob

Bedankt had deze link ook van mijn CI gehaald en vervolgens vanwege het OEM verhaal aldaar ook op de canaldigitaal site gekeken.

Tot dusver dus nog niemand die middels het CI menu een update heeft uitgevoerd?

Overigens ga ik voor het initiele probleem een tip proberen uit het humax forum.

Geplaatst:

@Delano

Werkt hier ook niet in de Humax 5400.

Hoor graag als die tip werkt.

Dreambox 7000, Maxdigital 225S en Inverto scena5M

Triax 80cm met 4 lnb's

Geplaatst:

@deca,

Deze tip -voor de humax- bedoelde ik. Met begin op eerste kanaal lijkt het al wel wat beter. Zal ook eens die nederlandse/duitse firmware eruit gooien. Probeer het zelf ook even zou ik zeggen.

Geplaatst:

heb de zelfde problemen met een deltasat irci-1104 receiver. heb alle orginele firmware en andere firmware geprobeert zonder success. heb nu die orginele canal digitaal / mediaguard er uit gedondert en een aston 1.05 cam in gebruik. en raad eens... geen enkel probleem meer! cart update staat netjes op 31 august 2005...

ook ik heb geprobeert om deze cam te updaten zonder success. als je zoekt op het internal dan krijg je veel meer problmen te zien met deze cam. dus ik heb helaas weer geld verspild aan ons canal digitaal team...

Geplaatst:

Na een bezoek onlangs van een sat4all medesatter ben ik weer eens gaan googlen met de MR CI in mijn laptop, die heeft nog steeds de plaats van de mediaguard overgenomen. MR (met 1.18) start altijd in 1x op alleen jammer dat die niet meer wil vertellen over mijn CD kaart dan dat het een seca kaart is (dus geen datum).

Het is met de tip van eerste kanaal wel nog steeds beter die firmware moet ik nog eens vervangen als vroulief weg is en ik effe de moet heb.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen