Gast Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Weet iemand de native timings van het scherm tot nu toe heb ik de volgende para meters .Resolution : 1024x768 Sync:45,2 Mhz . Maar mis er nog aardig wat . Hoop dat iemand het weet.
Bart Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 native is bijna altijd 60Hz. In de handleiding staat sowieso een tabel met ondersteunde PC resoluties. Voor welk doel wil je de verdere timings gebruiken? Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Vanwege de pixelperfect functie op de plasma enhancer.
Bart Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 dan zou ik het aan de verkoper cq fabrikant vragen. Bij zulke apparatuur (zowel je plasma als de enhancer) mag je wel service verwachtewn. Naar mijn indruk is jouw setup zo standaard (in de zin dat deze combo vaker voorkomt) dat er wel meer info over moet zijn. Lukt dat niet probeer het dan op AVSforum (USA) of HT forum (NL) waar sowieso mensen lezen / posten die je verder kunnen helpen. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Htforum en AVSforum heb ik al geprobeerd ,maar geen succes. pioneer Benelux gebeld maar als je daar het woord native timings valt ,pakken ze het woordenboek om het op te zoeken ,echt verschrikkelijk wat een redelijk domme mensen daar zitten . Support op de scaler is super . Alleen zij kunnen niets zonder de native timings maar ze gingen nu bellen met andere importeurs in andere landen of ze de getallen weten . Dus het valt best tegen om het uit te vinden.
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Support van Pioneer NL in ronduit geweldig ! Die vraag die jij stelt is geen normale vraag dus je kan niet verwachten dat iedere boerenlul die je aan de telefoon krijgt het antwoord voor je weet. Neem contact op met je dealer, die kan die info gewoon voor je opvragen bij de fabriek.
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Link: http://www.pioneer.de/files/brochures/04_MMD_PDP/04_MMD_PDP_GE.pdf is een duitstalige folder van Pioneer, de pro plasma's gebruiken 100% de zelfde panelen als de PDP series dus die gevens van de 43 inch komen overeen.
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Beemer ten eerste bedankt voor de folder ,top! De service is goed maar de technische kennis gaat niet verder dan de powerknop. Ik heb zelfs gebeld met het de service/repartie afdeling (Kebe ) en zelfs de man die elke dag deze plasma's in zijn handen had zei : "Ïk zou het niet weten en heb ook geen manier om er achter te komen " . Heb de timings voor een Nec ,Sony ,Fuijitsu ,Philips ook op gevraagd bij de merk service desk en van die merken kreeg ik binnen 10 minuten een mailtje met alle gevraagde gegevens. Dus dan is het frustrerend om bij Pioneer er twee weken mee bezig te zijn zonder gewenst resultaat.
freaky Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 als je het weet laat mij het svp ook eens horen, kan ik mijn pioneer ook met de juiste settings voeren Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 Exacte settings heb ik nog niet maar die worden op dit moment . Opgezocht bij de fabrikant van de plasma enhancer. Als ik de settings weet post ik ze gelijk hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen