Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Heb hier een neutrino image (sportster). Gbox erin gezet, maar toch mis ik zenders(althans ze blijven zwart) Box geeft aan dat gbox draait. Onder enigma werkte dit prima heb de gbox met toebehoren hieruit overgenomen. Iemand enig idee? Met de zoekfunctie hier kwam ik ook niet verder TIA
Weazel Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 ja ik zit ook te prutsen met gbox zelfs hier een neutrino image met gbox er in gebouwd gedownload maar zet niks open. /var/bin/gbox chnmod 755 /var keys/ via /var/keys/ gbox_cfg mis ik iets?
opzolder Geplaatst: 15 juli 2005 Geplaatst: 15 juli 2005 "chnmod" zal wel "chmod" moeten zijn, maar is een typfoutje neem ik aan. Groeten van de zolder.
Gast Geplaatst: 15 juli 2005 Geplaatst: 15 juli 2005 Das mooi beeld. Kun je mij dan eens uitleggen hoe?? En nee ik hoef geen sleuteltjes, want die heb ik Heb hetzelfde gedaan als hierboven vermeldt dus ook de chmod..;-) Zit nu weer met enigma rudbox te kijken, maar wil toch liever een Neutrino image. Tia
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen