Ga naar inhoud


X-SAT 410 SECA&VIACCESS is dit een goeie koop ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<p>Ik ben van plan om een XSAT 410 te gaan kopen.<p>Kan iemand mij ook vertellen of dit een OK receiver is voor SECA en VIACCESS ?<p>Hij moet wel geschikt zijn om de PPV kanalen te ontvangen. (teq/kios/pal)

Kan hij deze dan ook goed ontvangen ????<p>Hij kost ongeveer 800 piek, en dat leek mij wel wat voor seca en viaccess in 1. smile.gif" border="0 <p>

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er zelf een gehad om mee te stoeien, het viel me op dat dit een zeer complete ontvanger is voor het geld. Hij heeft zelfs een optische digitale audio uitgang en een SVHS video aansluiting! Zappen gaat zeer snel en de installatie is volautomatisch, heeft alle zenders in slechts 2 min. gevonden. Ik kwam er na een paar avonden achter (dankzij PM van enkele sat4all users)dat deze Xsat nieuwe firmware nodig heeft om met goldcards te kunnen werken. Alle PPV kanalen zijn dan zonder problemen. Verder is het enige nadeel van deze onrtvanger dat het geen CI heeft en dus niet is uit te breiden, maar wie weet komt er nog een patch die van mediaguard een Allcam maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij even een link sturen waar ik de nieuwe firmware kan vinden voor de Xsat CDTV410 ? Heb er ook even eentje hier om wat mee te rommelen.. Bevalt me overigens tot nu toe allemaal goed..behalve een paar kleine foutjes in de menusturing.<p>Alvast bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi groenteboer,<p>kun jij hiermee ook : teq/kios/pal

ontvangen ?<p>welke uitvoering heb jij ?<p>seca of seca&viaccess ......<p>groete......<p>[ 16-12-2001: Bericht gewijzigd door: webpage ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Xsat 410 werkt goed op mediaguard en vxs.

Goed beeld, geining satzoek pagina met een scope achtig iets.

Nieuwe firmware wordt aangeboden op de Hotbird.<p>12476 GHz

Hor

SR 27500

FEC 3/4

PID 1999

Link naar reactie
Delen op andere sites

@webpage<p>De taq's en K's werken ook allemaal zonder problemen ! Ik ben momenteel aan het testen met de viaccess&Seca versie.. Bevalt me over het algemeen vrij aardig, buiten dan een paar (kleine)softwarematige foutjes. De update had ik inderdaad al gevonden op de hotbird..duurde overigens wel vrij lang totdat ie binnen was (45 minuten)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...