Kareltjevdh Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb hier een pc met windows me in combinatie met een speetouch 120g usb wireless netwerk kaart. Het probleem is dat het aanloggen op de speedtouch 580i een eeuwigheid duurt na het opstarten van de computer. Ik heb de laatste drivers op computer geinstalleerd en in de router de laatste firmware gezet. Het duurt cicrac 5 min voordat de speedtouch 120 verbinding maakt met de 580i. Iemand enig idee waardoor dit komt en/of wat ik hier aan kan doen. Alvast bedankt. Groeten Karel
Ome Merde Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 heb je de bijgeleverde software geïnstalleerd ? zoja, deïnstalleer die eens en dan uiteraard alleen de driver installeren. laat XP de rest doen (wireless zero configuration). merDe deze ruimte is te huur
Kareltjevdh Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Geplaatst: 15 juli 2005 Bij XP is het geen probleem en gaat het goed maar het gaat hier om een windows millenium bak. Alle suggesties dus nog welkom. Toch bedankt Ome Merde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen