Ga naar inhoud


Samsung SPVR-801CI twin tuner met 40GB HD


Gast

Aanbevolen berichten

Deze ontvanger heb ik vandaag binnengekregen. De eerste concurrent van de Topfield dus. Hij is iets goedkoper dan de Topfield. Ik ken de Topfield niet, maar ik laat jullie weten wat de bevindingen van deze ontvanger zijn. Hier een link met de specs van het apparaatje.<p>samsung spvr-801<p>Groeten Satkeumes wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat blijkt nu, het apparaat kan hetzelfde als de Topfield.

De ontvanger ziet er wel heel anders uit, maar de mogelijkheden zijn exact hetzelfde als de Topfield. De achterkant van het apparaat en de afstandsbediening zien er precies zo uit als bij de Topfield .Ook de menustructuur is dezelfde.

Het voordeel van de ontvanger is zijn prijs. Hij is namelijk iets goedkoper laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <p>Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb er ook ff eentje staan om wat mee te spelen en heb hem vergeleken met de foto's van de Topfield PVR4000 test in de Satellite. Apparaten zijn EXACT hetzelfde.. Heb alleen nog wat problemen met de software. Onder andere het standby schakelen gaat regelmatig fout, ontvanger geeft dan 4 zeer snel knipperende puntjes in display, en beeld blijft gewoon doorlopen. Enigste oplossing is dan nog de netstekker eruit trekken. Weet iemand waar firmware updates voor deze Samsung te vinden zijn ? Voor de Topfield zijn ze zo te vinden, echter voor de samsung nergens iets te bekennen ! Al met al ben ik over het algemeen zeer tevreden over de samsung !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...