dukdalf46 Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Ik zou graag een DCC (direct cable connection) maken tussen mijn desktop PC en mijn laptop (geen netwerk)! Is dit mogelijk via een firewire verbinding? Zo ja? Hoe doe je dit? Ik heb al gegoogled maar kan er weinig over vinden. Ik zou deze verbinding willen hebben om snel een paar GIG van de ene over te zetten naar de andere. Misschien andere suggesties? Alvast bedankt.
Ome Merde Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 misschien kan je hier iets mee : http://pcbuyersguide.com/solutions/networks/ieee1394_networking.html merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 kabel in bijde pc's, totalcommander op bijde pc's starten, de ene als server andere als client. en copieeren maar.
dukdalf46 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Geplaatst: 14 juli 2005 Allebei bedankt voor jullie info, ik zal er mee aan de slag gaan. Als het gelukt is zal ik het laten weten
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Als het XP betreft, gewoon de firekabel er inpluggen, beide pc's een ipnummer geven, en je kan gewoon via netwerkomgeving op de pc's komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen