Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben net in het bezit van een nieuwe xcam-premium (orion) en wil deze graag proggen.

De meebestelde progger laat nog even op zich wachten, dus de PCMCIA optie geprobeerd na veel zoeken op dit forum heb ik geconstateerd dat de PCMCIA optie niet werkt in combinatie met W2000 (het is een pc van de 'baas'dus upgrade naar XP zit er niet in). Na vele uren leesplezier en info m.b.t. de xcam in het formum (dank aan iedereen), ben ik toch wat terughoudend met experimenteren (bin files, bix files, checksums enz. enz.)

M.a.w. wie kan mijn xcam proggen en mij opweg helpen ??

Ik woon in Steenbergen NB en werk in Rotterdam

Alvast bedankt

Groet,

KnowKnow

TF5000PRV, XCAM ORION, DIGITALWORLD SFT2000

Geplaatst:
Citaat:
Hallo,

Ik ben net in het bezit van een nieuwe xcam-premium (orion) en wil deze graag proggen.

De meebestelde progger laat nog even op zich wachten, dus de PCMCIA optie geprobeerd na veel zoeken op dit forum heb ik geconstateerd dat de PCMCIA optie niet werkt in combinatie met W2000 (het is een pc van de 'baas'dus upgrade naar XP zit er niet in). Na vele uren leesplezier en info m.b.t. de xcam in het formum (dank aan iedereen), ben ik toch wat terughoudend met experimenteren (bin files, bix files, checksums enz. enz.)

M.a.w. wie kan mijn xcam proggen en mij opweg helpen ??

Ik woon in Steenbergen NB en werk in Rotterdam

Alvast bedankt

Wat staat er nu op? is het al geschikt voor pcmcia (staat -p achter?)

ik zou je eventueel kunnen helpen....woon in bergen op zoom
Geplaatst:

Heel graag !

Stuur me een PM met je adres/ c.q. telefoonnummer en dan neem ik kontakt met je op

Ik heb een Orion CPU, Xcam premium en in mijn SAT-rec. meldt hij zich als ORION CRYPT p, verder is hij nieuw en dus geheel LEEG

Groet,

KnowKnow

TF5000PRV, XCAM ORION, DIGITALWORLD SFT2000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen