KnowKnow Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Hallo, Ik ben net in het bezit van een nieuwe xcam-premium (orion) en wil deze graag proggen. De meebestelde progger laat nog even op zich wachten, dus de PCMCIA optie geprobeerd na veel zoeken op dit forum heb ik geconstateerd dat de PCMCIA optie niet werkt in combinatie met W2000 (het is een pc van de 'baas'dus upgrade naar XP zit er niet in). Na vele uren leesplezier en info m.b.t. de xcam in het formum (dank aan iedereen), ben ik toch wat terughoudend met experimenteren (bin files, bix files, checksums enz. enz.) M.a.w. wie kan mijn xcam proggen en mij opweg helpen ?? Ik woon in Steenbergen NB en werk in Rotterdam Alvast bedankt Groet, KnowKnow TF5000PRV, XCAM ORION, DIGITALWORLD SFT2000
kbenjila Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Citaat: Hallo, Ik ben net in het bezit van een nieuwe xcam-premium (orion) en wil deze graag proggen. De meebestelde progger laat nog even op zich wachten, dus de PCMCIA optie geprobeerd na veel zoeken op dit forum heb ik geconstateerd dat de PCMCIA optie niet werkt in combinatie met W2000 (het is een pc van de 'baas'dus upgrade naar XP zit er niet in). Na vele uren leesplezier en info m.b.t. de xcam in het formum (dank aan iedereen), ben ik toch wat terughoudend met experimenteren (bin files, bix files, checksums enz. enz.) M.a.w. wie kan mijn xcam proggen en mij opweg helpen ?? Ik woon in Steenbergen NB en werk in Rotterdam Alvast bedankt Wat staat er nu op? is het al geschikt voor pcmcia (staat -p achter?) ik zou je eventueel kunnen helpen....woon in bergen op zoom
KnowKnow Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Geplaatst: 15 juli 2005 Heel graag ! Stuur me een PM met je adres/ c.q. telefoonnummer en dan neem ik kontakt met je op Ik heb een Orion CPU, Xcam premium en in mijn SAT-rec. meldt hij zich als ORION CRYPT p, verder is hij nieuw en dus geheel LEEG Groet, KnowKnow TF5000PRV, XCAM ORION, DIGITALWORLD SFT2000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen