Ga naar inhoud


Ik moet het even kwijt


Gast

Aanbevolen berichten

In blijde verwachting van een 2e kindje heeft mijn vrouw gister avond een miskraam gehad. In een klap stort dan weer een deel van je wereldje in.

 

Ik weet als man zelf niet goed hoe ik er mee om moet gaan. Mijn vrouw is te slap op de benen en wil toch gaan werken ik kan het niet begrijpen en snap het ook niet.

 

Sorry dat ik hier mensen er mee lastig val maar ik moet het gewoon even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat zijn de mindere berichten. een kindje verliezen, hoe pre dan ook, lijkt me het ergste wat er is. mijn vriendin is nu zwanger van de 2e (26 weken) en ik hou m'n hart vast soms als je alle verhalen hoort her en der om je heen.

 

ik wens je veel sterkte toe de komende tijd en als je vrouw er behoefte aan heeft is hier een prikbord/forum waar veel lotgenoten en aanverwanten zich bevinden.

 

 

 

sterkte,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte voor jou en je gezinnetje....

 

Dat het vrouwtje weer wil gaan werken is puur en alleen om haar koppie even een andere kant op te krijgen. Thuiszitten en je mieserabel voelen is ook niet alles. Afleiding is voor haar schijnbaar erg belangrijk.

Aan de andere kant is verwerken toch echt nodig omdat anders de problemen kunnen groeien. Wegstoppen lijkt dus in eerste instantie een oplossing maar is dat zeker niet.

Probeer toch de dialoog aan te gaan en er samen even lekker over te janken. Dit lucht op en zal de band tussen jullie beiden zeker goed doen.

 

Nogmaals veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet en geef om elkaar.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor al jullie warme berichten. Ik heb mijn vrouw de link gegeven. We hebben besloten om er een paaqr dagen tussen uit te gaan even naar een andere plaats. Weg van de bekende mensen die als maar vragen hoe het komt en de opmerking het zal wel zo moeten.

 

Dus nogmaals hartelijk dank

 

Mvg Ivo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte.

Zonder het te willen bagetelliseren: ook al ben je dan dit kind verloren, je kan er wellicht nog een krijgen, over een tijdje. Is natuurlijk niet hetzelfde, maar misschien toch een troost.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel verstandig om er even tussenuit te gaan. Nu kunnen jullie er veel over praten en bij elkaar uithuilen wat goed is voor het verwerkingsproces. Maar er is nog een eerste kindje ook begrijp ik en die hebben jullie in ieder geval.

Ik hoop dat de toekomst jullie nog een tweede biedt.

 

Heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...