Gast Geplaatst: 16 juli 2005 Geplaatst: 16 juli 2005 Hi kan jullie mij vertellen waarom op mij bassis aboment kan ik bijna alle zenders van basis zenders kijken behalve nickekodeon.de kaart is geactiveerd. gr
rvs4all Geplaatst: 16 juli 2005 Geplaatst: 16 juli 2005 Wel Nickelodeon NL geselecteerd? 11.739 V 27.500 3/4 Rob.
Gast Geplaatst: 16 juli 2005 Geplaatst: 16 juli 2005 Hi ja ik heb wel een irdeo kaart .en ik heb alle laste joske en alle latse pet setting lijst erin gezet maar op info menu zie ik dit adres 11739/v/3/4/27502 en niet 27500. gr
rvs4all Geplaatst: 16 juli 2005 Geplaatst: 16 juli 2005 Dan heb je helaas pech, want Nickelodeon is alleen te decoderen met een Seca2-kaart en niet met een Irdeto2-kaart. Heeft te maken met de transponder waar Nickelodeon op zit. Die is van MTV networks en die hebben een bepaald aantal coderingen en willen niet ook nog eens gaan betalen voor Seca2. Rob.
Gast Geplaatst: 17 juli 2005 Geplaatst: 17 juli 2005 Hi bedank voor je reactie maarik heb ook een seca kaart van canal plus voor basis pakket en daar lukt ook niet en daarom heb ik die tweede kaart aangeschaft zo dat nickelodoen op zou zitten en ik heb de canal plus ook gebeld en hun beweren dat ik moet wel beeld hebben .ik probeer een foto van mij kaart in bijlage plaatsen zo dat je kunt zien wat voor laart ik heb tenminste als mij lukt wnat gistren heb ik ook geprobeerd maar het is mij niet gelukt . gr
pippen2 Geplaatst: 17 juli 2005 Geplaatst: 17 juli 2005 In de bijlage zit een irdeto kaart (of CanalDigitaal tegenwoordig zo'n kaart levert weet ik niet, maar dat zal vast wel). Met die kaart gaat het in ieder geval niet werken. Met de andere Seca2 kaart zou het wel moeten werken, als op die kaart het basispakket geregistreerd staat.
sportster Geplaatst: 17 juli 2005 Geplaatst: 17 juli 2005 inderdaad een hoop gezeur metcds dit onderwerp hoort echter niet hier in het db forum
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen