Ga naar inhoud


Aston simba 202 update


BIG M

Aanbevolen berichten

eindelijk, de software update voor de aston simba 202 is vanaf vandaag beschikbaar op hotbird;<p>feq.12673

Vertikaal

27500

Hotbird<p>software versie 30005<p>ik zelf had de 30003, update gedaan, heeft toen 30004 opgezet, kanalen bleven nog, daarna een paar keer nog een keer update gedaan en toen heeft ie de 30005 opgezet....> en was ik mijn lijst kwijt ;-( maar opnieuw zoeken en alles is weer in orde ;-)

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites


En nog steeds lukt het niet bij mij..ik zit overigens wel op de astra te proberen op 12603 22000 h...als ik op update druk schakelt mijn ontvanger even "uit" en staat er lod op het schermpje..dat duurt even en vervolgens staat er err en springt hij terug in het setupscherm. Met de mededeling:

reessayer a la prochainie veille

yes / no

ik heb momenteel nog steeds versie 3....3

Wie weet wat ik fout doe?<p>Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen v3.03 en v3.05 zit geen verschil.<p>v3.05 is een patch.<p>Hierdoor werden alle symbolrates van het TPS-pakket op HotBird naar 27500 gezet.<p>Dit ivm een onaangekondige verandering bij TPS.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi guys,<p>Ehh dus het maakt niet uit dat ik nog de 0003 versie heb? Had eigenlijk gehoopt dat bij de update het geluid eindelijk eens gelijk ging lopen want dat blijft toch echt een eerste klas "peppie en kokkie" probleem.<p>Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is een probleem in de C+ mediag*ard codering. Dit komt niet alleen bij de Simba voor maar ook bij sommige andere CI-receivers....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik weet het niet, hoor. Ik lees overal dat het zomaar moet kunnen, maar ik krijg mijn Simba 201 niet geupdate. Ik zit nu met 20008 en 30002.

Via het menu reset de deco en start weer netjes op. Niks te zien van een update.

Via de start-met-toetsen-ingedrukt truuk werkt ook niet. Ik krijg geen AIR-LOAD op het scherm en niet op het display (display? welk display).<p>Wat doe ik verkeerd. Ik gebruik Astra-1 en de juiste settings.<p>Ton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat ook niet op Astra.<p>Alleen op HotBird.<p>Op astra draait nu een update voor de Xena2000.<p>En als je geen display hebt krijg je ook geen airload. Dat lijkt me vrij simpel.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door murdock:

<strong>En als je geen display hebt krijg je ook geen airload. Dat lijkt me vrij simpel.</strong><hr></blockquote><p>Niet bijten. Het zou op het scherm kunnen komen, toch? confused.gif" border="0 Doet bij niemand het display van de 201 het? frown.gif" border="0<p>[ 10-01-2002: Bericht gewijzigd door: Buitenlander ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...