Ga naar inhoud


Premiere werkt op Pace 610


Tull

Aanbevolen berichten


1. Download de V16Gkit van Duck

2. Lees de instructies

3. Open de .crd file met notepad. Je ziet vanzelf op welke plek je de geupdate keys kunt invullen (neem provider 10)

4. Maak de kaart volgens de instructies

5. Maak van de volgende regel een file, bv.

c-card.crd:

01 FF 00 00 00 0A 02 41 0417031702170117

Deze maakt van een (Irdeto) 0-kaart een (Duitse) C-kaart

6. Draai tenslotte c-card.crd<p>E.e.a. zou nu moeten werken.

Ik moet wel zeggen dat bij deze file mijn ontvanger regelmatig vastslaat. Dat gebeurt overigens ook zonder bovenstaande aanpassing.

Bij mij werkt het pas echt goed als je met een originele MOSC werkt die als C-kaart opnieuw is opgebouwd.<p>Succes,

Tull

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van iemand begrepen dat er een ic in de cam vervangen moet worden door een nieuw geprogt ic.

nu kan ik (denk ik) wel goed solderen, dus dat moet wel goed gaan.

maar ik heb ook ergens gelezen dat je zelf zo'n programmer kunt gaan maken om dat ic te proggen.

kan iemand me helpen aan een schema van zo'n programmer?

tongue.gif" border="0smile.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij vertellen waarom met een gepatchte

CAM...Amon4.4 mijn Free to Air zenders niet meer

werken. Alleen PRO7 wil het wel doen.<p>Verder werkt de Cam perfect via Seca over Irdeto

Tot nu toe werkt het Ned-pakket perfect.<p>Ik zag op een ander board dat ik niet de enige

ben met dit probleem maar het antwoord hadden

ze ook niet ???<p>

mvg

Leon.K confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De FTA zenders werken bij mij allemaal normaal (Pace 610)<p>Sommige Seca kanalen werken bij mij echter niet, hoewel het er wel op lijkt dat alle codes worden ontvangen. De melding van de CAM veronderstelt ook dat het kanaal normaal wordt gedecodeerd, doch het beeld blijft zwart.

Dit gebeurt o.m. met Taquilla, Cinecinemas, MTV, Franse Cartoon Network (de Spaanse werkt wel normaal).

Ik geloof dat dit probleem ook op het Nokia board is gemeld (Amon 4_4 in combinatie met de Fly files). Heeft iemand al een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er voor mijn Pace 501 G4 (omgeboud naar Seca)ook mogelijkheden om PW en dergelijke te krijgen of is dit alleen voor de 610.??

Welke hexfile moet ik voor mijn GW gebruiken.<p> shocked.gif" border="0

Mister Tanzer

 

Dreambox DM8000HD

Humax5400 L2.07 en H2.08

Relook 400S

Dreambox 7000-S

Dreambox 500-S

Vantage TS 221

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval zou ik e.e.a. stap voor stap doen:

Eerst de irdetokit voor de Pace van Duck onveranderd testen, vervolgens keys premiere wijzigen en bovengenoemde crd draaien (met bv cardwizzard 1.1.1.5). Hopelijk kun je zo het probleem van de niet herkende kaart beter localiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt het over lees de instrukties. Maar waar ik heb de kit gedownload maar kan niks vinden, en kun je me iets nauwkeuriger kunnen zijn waar ik de keys moet invullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...