lightman Geplaatst: 17 juli 2005 Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo, Op dit moment heb ik het "Canal+ pakket" Alleen voor het voetbal uiteraard. Ik wil dus nu switchen naar versatelpakket. Het enige wat ik op de site van canaldigital kan vinden is het erbij nemen van het versatel pakket. Dat was niet de bedoeling !! Iemand al met dit bijltje gehakt.... Wiebe ------------------------------------- hit any user to continue......
Gast Geplaatst: 17 juli 2005 Geplaatst: 17 juli 2005 En toch is dit helaas de realiteit en op zich niet gek. Als je Versatel wilt hebben kun je het nemen. Uiteraard kun je gewoon een ander pakket de deur uitdoen omdat daar geen voetbal meer op zit en dan versatel aanschaffen. Eigenlijk moeten de voetballiefhebbers blij zijn dat de mogelijkheid er is. Voor hetzelfde geld hadden de schotelaars buiten spel gezet geworden en alleen nog met een Versatel abbo (kabel, i-net en telefonie) naar die ballen kunnen kijken. Canal+ heeft dus duidelijk "verloren" in deze strijd, Canal Digitaal daarentegen kan TOCH voetbal bieden op deze manier, en ook hier geld gewoon "voor niets gaat de zon op...."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen