Ga naar inhoud

maxtor one touch 2 300gb

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ik heb ongeveer 2 weken in huis een ext. 300gb schijf , maxtor en krijg deze niet te zien in mijn computer [ ik heb al 2 andere ext. harde schijven erop zitten ] en deze ziet hij wel . alle kabels al een keer omgewisseld geen resultaat . ook niet via usb of firewire ? het blauwe lampje voor op het front knippert heel snel [ dat doen mijn andere harde schijven niet ] deze zijn ook van maxtor en ieder 250 gb . iemand een idee ???

Geplaatst:

The front LED has got to be the most annoying thing I’ve ever come across. When the drive is on, it’s constantly flashing, and even when it goes to “sleep” it flashes, so unless you switch it off on the back with the switch, it’ll flash. It’s quite distracting, and considering my system is in my bedroom, it can be really distracting at night, so I usually turn off the drive before I head to bed.

lijkt zo te moeten zijn..

bron slcentral.com van extremePC auteur

cheers

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

ja normaal flikkert hij af en toe [ soort looplicht ] maar de computer ziet de schijf niet!!! alles keurig geinstalleerd e.d . het blauwe lampje knippert razend snel ???? op geen van beide computers ziet hij de schijf dus !! iemand dit al eens meegemaakt ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen