Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb van Canal Digitaal een nieuwe kaart opgestuurd gekregen aangezien ik met de oude kaart alleen nog Ned2 en RtL4 ontving.

Mijn satellietontvanger bleek deze kaart niet te ondersteunen. ( starsat SR-x3500cuci super ) Uiteindelijk is een software upgrade gelukt en jawel alle kanalen uit het standaardpakket kon ik ontvangen.

Na enkele uren echter kon ik niets meer ontvangen. De oude kaart gaf mij nog wel ned2 en rtl4.

Ik begrijp hier niets van en heb via sms een heractivatie gevraagd.

Heeft iemand een idee ?

Geplaatst:

Wellicht is je kaart toch weer geblocked door hun. Heb ik ook gehad, moest weer een nieuwe kaart aanvragen (zonder kosten), foutje van hun.

Of de pulsen komen niet goed door op je kaart. Even testen bij een kennis, of de her activitie afwachten. Anders even bellen met ze

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie.

Een heractivatie heb ik aangevraagd; tot dusver zonder succes; maar het is nog vroeg.

Ik was al zeer tevreden want ik had het hele pakket op de ontvanger.

Zal straks met ze gaan bellen.

vriendelijke groet

Geplaatst:

Ook bedankt voor de reactie. Heb zoiets niet in het menu kunnen vinden.

Ik heb alle kabels los gemaakt, inclusief stroomkabels, vervolgens 2 uur gewacht, alles weer aangesloten en gistermiddag om precies 12 uur had ik alle zenders. Inmiddels 18 uur verder en het blijft werken.

Vermoedelijk is mijn probleem opgelost.

Geplaatst:

Volgens mij lag het probleem bij CD. Ik had rond die tijd ook alléén Ned2 en RTL4. Waarschijnlijk sleutelfoutje bij sommige kaartjes van CD.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen