jepe Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Ik heb een Pace met allcam. Hij decodeerd ook seca. Maar nu wil ik een legaal abonnement op C+. (ben namelijk erg bang dat ze niet genoeg inkomsten krijgen) Werkt de legale kaart op de omgebouwde cam?
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 ja, want het maakt niks uit je kunt ook het orginele irdeto kaart in doen.
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Sorry zag ik las je vraag niet goed. Irdeto wel maar seca weet ik niet.
Gast Geplaatst: 8 januari 2002 Geplaatst: 8 januari 2002 Hoi,<p>Je kunt een Abonnement op C+ afsluiten, maar alleen voor Irdeto!<p>Een orginele Seca-kaart werkt niet in een (omgebouwde) Pace. Ondanks dat de pace met de nieuwe Cam wel de seca-stream kan decoderen, is communicatie tussen de Cam en Kaart nog steeds via het Irdeto protocol.<p>Een orginele Seca-kaart kan hier niets mee...<p>Groetjes, Erik.
jepe Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Geplaatst: 10 januari 2002 Bedankt voor de reacties. Overigens is een abo kaart voor irdeto niet meer te verkrijgen via C+. Daarmee zijn ze een jaar geleden gestopt.
Gast Geplaatst: 10 januari 2002 Geplaatst: 10 januari 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Overigens is een abo kaart voor irdeto niet meer te verkrijgen via C+. Daarmee zijn ze een jaar geleden gestopt. <hr></blockquote><p>Dus hoe krijg jij nou beeld op je Pace????
Aanbevolen berichten