Gast Geplaatst: 19 juli 2005 Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Ik wil een livestream video in een pagina plakken en laten openen met mediaplayer. Dit is geen probleem, nu vraag ik mij af kost dit veel bandbreedte en aan hoeveel moet ik dan denken. Dus dat niet het hele pakket van de provider in twee dagen opgebruikt is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Een livestream gebruikt steeds dezelfde bandbreedte ongeacht het aantal mensen dat er naar kijkt. Als je dus weet hoeveel kbps de stream is, kun je dat uitrekenen naar de duur van de uitzending. Als je een on demand stream doet ben je stukken meer kwijt aan bandbreedte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 juli 2005 Delen Geplaatst: 26 juli 2005 ik dacht als je op je eigen server hebt kost hoop data verkeer.. als je 96 kb sec hebt en komt 100 man op je server dan is is je server plaat..maar als je streamt naar een groot server dan verbruikje alleen 96 kb.. dan gaat de data verkeer van de server.. dat kost par centen..itas van 10 gb mand 75 euro elke gb kost ook maar 0,50 cent. dat is het zo een beetje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen