Ga naar inhoud


aston simba 201 + monoblok


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan de juiste instellingen van de Aston Simba 201 om er een MTI monoblok juist te laten werken. Het lukt mij niet om alle zender van de Astra en Hotbird te ontvangen. Hij leest de kanalen wel in tv marroko en rai 1 kan ik wel ontvangen maar de canal+ kanalen niet (ook BVN niet).Heb met een analoge ontvanger de monoblok uitgericht op de astra 1 G/F 19.2 , maar ben er inmiddels achter dat de digitale ontvanger dan alleen de Astra 1d 24.2 E ontvangt. Wat is de beste manier om de monoblok uit te richten?.<p>[ 11-01-2002: Bericht gewijzigd door: veldkei ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De volgende gegevens heb ik kunnen vinden:

V. applicatoin 3003

V.Boot 3004

Appil type 104

ser number 244639

Hardware 13c8 85901<p>Maar kan er nog niet uit komen hoe ik alles in moet stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hei Veldkei,<p>Kun je ook vertellen of het de adviezen waren of een andere instelling zoals het uitrichten van het schoteltje.....> dan hebben wij ook iets meer een idee van werkzame oplossingen, JA.<p>veel plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

de schotel was wel goed uitgericht maar het probleem zat in de afstelling van de lnb doordat hier een kogelkop op zit.<p>Heb nog wel een probleem met de ontvangst van mtv networks als ik op een van deze kanalen afstem krijg ik de melding no signal terwijl de t en k en de palco zenders wel te ontvangen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...