Martijntje Geplaatst: 20 juli 2005 Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Mijn oom is ge-interesseerd in satelliet ontvangst, hij woont in Hellendoorn. Is er daar een goede uitgebreide satellietwinkel in de buurt. Ik woon zelf in Noord-Holland dus ben niet bekend in het tukkerse land. Weet iemand wat?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rocketscientist Geplaatst: 20 juli 2005 Delen Geplaatst: 20 juli 2005 De meeste satellietwinkels verzenden ook per post. In Noord Holland zijn er diverse. Lijkt me verstandiger dat JIJ de inkopen doet, want als ik dat zo lees zal jij de boel ook moeten uitrichten. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerdy Geplaatst: 20 juli 2005 Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Martijntje, Ik veronderstel dat je toch goed onze boardregels gelezen hebt of niet? Indien wel, dan moet je toch weten dat reclame hier strikt verboden is. Door een dergelijke vraag te stellen lok je misschien een ongelukkige reactie uit van iemand die pardoes de naam van een winkel zou neerzetten en daarvoor geband zou worden! En vooraleer dat gebeurd sluit ik deze dan maar. Tip: in de Gouden gids staan ze allemaal vermeld. Gerdy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten