Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Hallo Allemaal Ik heb een boxlight beamer revelution II 3600 Als ik hem aanzet loopt er een verticale blauwe dunne streep in het midden van het beeld. De kleuren zijn perfekt en het beeld is super ik zie ook niks aparts of dat er een kleur minder is hij doet het geweldig. Wat kan dat zijn ik heb geen gebruiksaanwijzing of ik mischien wat moet regelen ? want er zitten best veel mogelijkheden op. Maar ik ben bang als ik lukraak ga drukken dat het helemaal fout gaat. Volgens die gene waar ik hem van heb is de lamp nog perfekt. Heeft iemand een tip? Mvg Hay
JBnl Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Blijft de blauwe lijn constant aanwezig ? of verandered deze naarmate de beamer warmer wordt ? Als je zachtjes klopt op de beamer zie je dat iets veranderen ? groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Hallo JBnl Ik heb er nog niet tegen geklopt maar pas heb ik via de laptop gekeken en toen is mij niks opgevallen. Alles was perfekt. De blauwe streep blijft ook als hij warm is alleen als er bijvoorbeeld een film op is met daglicht is het weg en als het beeld donker word zie je die streep weer. Verder weet ik het ook niet? Mvg Hay
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen