dolphs Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Heeft iemand wellicht de documentatie van deze doorzichtige VECTOR INDUSTRIES schotel liggen; ik mis na de verhuizing de instructies waarin staat hoeveel graden ik deze schotel moet aanpassen om deze goed met een stab 120 rotor te laten werken. Ik hoop dat iemand dit ding heeft en mij hieraan kan helpen. BvD! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Als je de motor goed instelt kan je met de schotel op en neer gaan tot je signaal hebt. De instelling op de gradenverdeling is niet belangrijk, zolang de mast waar de motor aan vast zit goed verticaal is en de breedtegraad goed op de motor is ingesteld. De instructies zijn dan: - Zet de schotel 'rechtuit' op de motor-as. - Zet de motor op de juiste breedtegraad. - Stel USALS in op de receiver. - Kies een 'bekende' satelliet. Draai de motor om de mast en stel de hoogte op de schotel in zodat je signaal hebt. De schotel wijst nu natuurlijk precies dezelfde kant op als ie altijd al deed. Dat was het dan... als je wilt uitrekenen hoeveel je de schotel moet verzetten kan dat ook met het sommetje in de motor-handleiding. Daar staat iets van: instelling op schotel = (breedtegraad +- getal) + instelling uit boekje van schotel. De instelling uit het boekje vervang je door de waarde die de schotel had toen ie nog op een mast geschroefd was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen