humblebee Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb Hitman gebruikt, en nu heb ik per ongeluk waarschijnlijk iets te veel weggegooid. Het schijnt iets te maken te hebben met Beckweb. Nu zie ik in de software niets staan wat met backweb begint. Nu heb ik al gelezen dat dit een programma is van leveranciers om je zo op de hoogte te houden. Hoe kan ik nu zien welk programma gebruikt maakt van Backweb, om hem zodoende te de-installeren en daarna weer te installeren. Heb het met herstelpunt al geprobeert, maar het filetje (frcom.dll) komt niet weer terug.
Psychosammie Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Het zit bij mij bij de Kodak software die ik bij m'n digitale camera kreeg. Je mist er niets aan en het wordt als spyware gezien. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Poetsdoekje Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 http://forum.iamnotageek.com/t-78230.html poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen