Gast Geplaatst: 23 juli 2005 Geplaatst: 23 juli 2005 Goedemiddag, Ik probeer met Nero een audio cd te branden die uit circa 25 nummers bestaat maar aangezien het een live opname is zou het in elkaar over moeten lopen. Nu heb ik bij Nero de pauze tussen de nummers al op 0 seconden gezet maar toch blijft er steeds een moment stilte tussen elk nummer wat bij een medley natuurlijk hoogst irritant is. Heeft iemand enig idee hoe ik hier van af kan komen. greetz
Gast Geplaatst: 23 juli 2005 Geplaatst: 23 juli 2005 Volgens mij is de truuk om hem als DISC-AT-ONCE te branden. Ook is een ISO van een CD gewoon als ISO te branden. Heb je je CD'je stout vanaf Internet gedownload met een P2P programma en zijn het allemaal losse nummers, dan heb je pech en moet je er moeite voor doen door bijvoorbeeld een programma als Cooledit te gaan gebruiken waarbij je er 1 grote muziektrak van kunt maken met indexering. Kost je een middagje, maar dan heb je WEL je eigen cd gemaakt. Qua tijd had je hem dan beter kunnen kopen, maarja da's het risico van het vak ;-)
Gast Geplaatst: 23 juli 2005 Geplaatst: 23 juli 2005 Hi Ozzo, ben inderdaad stout geweest, foei. Maar je hebt me wel de gouden tip gegeven. Ook bij losse MP3-tjes werkt disc-in-once prima. Bedankt! greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen