Ga naar inhoud


Xsat


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb net 2 uur een Xsat CD.TV 410 en nu wilde ik het uit gaan proberen, dus ik doe de Goldcard erin (die op mijn Philips 5816 prima werkt!) maar ik krijg geen toegang tot de gecodeerde canal (van canaaldigitaal; SMS, YORIN enz.) maar met mijn originele kaart van CanalDigitaal heb ik wel beeld. Wie kan me helpen?<p>Grts<p>Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal staat ze juist, maar als je de lnb's van astra en hotbird gewisseld hebt moet je zeggen: een update van Astra, dat is een foutje in de software van de ontvanger.<p>Hot Bird

Fréquence 12476 GHz

pol H

SR 27500

FEC 3/4

PID 1999<p>Edwin<p>[ 21-01-2002: Bericht gewijzigd door: Edwin ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na alles geprobeerd te hebben was het me nog steeds niet gelukt.

Ik heb nu op deze site: http://xsat.rtfm.be/ de software voor de CDTV 410 M/V gedownload en in de CDTV 410M gedownload. De software wordt wel geaccepteerd en alles werkt ook wel. Ik kan alleen weinig verbeteringen vinden. De lipsyncproblemen zijn er nog steeds.<p>Wel grappig, een CDTV 410M met de CDTV 410M/V software erin. Heb overigens nog niet gechecked of viaccess kaarten geaccepteerd worden. Dat zou helemaal grappig zijn als dat zou werken.<p>Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Viaccess werkt na deze update met de juiste kaart. Kijk even hoeveel signaal je op je decoder krijgt, mijn XSat heeft 'Veel' meer nodig dan mijn Nokia, die XSat geeft onder de 9.0 db vaak slecht/geen beeld/geluid.<p>Gr. Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt inderdaad. Ik heb net even snel gechecked en heb op de hotbird beeld op Multivision. Seca en Viaccess op de XSat CDTV 410M.<p>Weer iets nieuws. Seca en Via op een kaartlezer. Nu nog Irdeto erbij en alles op een kaart.<p>Wie weet. wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <p>Groeten Satkeumes laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp is die 100 gulden xtra die je kan betalen voor een model dat ook viacces aankan overbodig? Als je gewoon de goede software erindoet, hoef je alleen software te wisselen?

Het probleem met het beeld is trws opgelost, ik heb nu alle kanalen, ik vind het een mooie decoder, en ik hoop dat mijn AU er ook op werkt...<p>MVG<p>Hnze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Media-Via-Conax<p>Problemen,

* LipSync RTL4/5 (iets erger volgens mij)

* Teletext leeft een eigen leven...

** Menu's zijn langzamer

** Noorse instellingen bij Reset.(niet doen dus)

** RS-232 snufjes werken niet meer...

*- Nu moet je je reciever dus zelf resetten om te flashen.<p>Voordelen,

* Conax (Nou, Nou, daar zaten we op te wachten)

* Fun-Cards...

* EPG is sneller<p>Advies: haal een passief cool-blokje voor je CPU bij een computer-/electronica-zaak.<p>Groeten,

Paradise<p>[ 27-01-2002: Bericht gewijzigd door: Paradise ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...