alzie Geplaatst: 24 juli 2005 Geplaatst: 24 juli 2005 ik sta op het punt mijn matrix revolutions cam te progammeren met cas2. Als ik dat doe werkt mijn seca canal-digitaal kaart dan nog wel in mijn geprogameerde matrix cam.
Delano Geplaatst: 24 juli 2005 Geplaatst: 24 juli 2005 Je verteld nog niet wat je er met die cas2 op wilt zetten. In zijn algemeenheid zou ik ja zeggen.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2005 Geplaatst: 1 augustus 2005 Hoi met mrev 2.25 doet je seca kaart het prima....
Gast Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Als het niet werkt kun je altijd terug naar UCAS 3.1. Ik heb een dumpfile ervan (voor MRev) in mijn sateliet vergaarbak.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 ik heb een matrix revolutions cam en een canal digital smartcard en ik wil meer kanalen ontvangen, welke programmer kan ik het beste gebruiken en waar kan ik die dan gelijk ook downloaden???
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Hoi 13579, Allereerst: welkom op dit board. Ten tweede: leuk eerste bericht van je. Ten derde: kijk in de database en effe "goegelen" Doei.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb een matrix revoluions cam, maar als ik die in me laptop plaats dan herkent hij de cam opeens niet meer, kan iemand mij uitleggen hoe me laptop de cam wel kan herkennen (ik heb windows xp)
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 oja en weet iemand waar ik xcrypto_1078 kan downloaden???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen