Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die vertrouwd is met ThunderBird.

Ik heb nu 1 account aangemaakt, met de naam 'Bart'.

Nu wil ik een nieuw account toevoegen, voor mijn emailadres van wanadoo. Dit account wil ik 'Wanadoo' noemen.

Het lukt me niet om een soortgelijke structuur te maken, net zoals bij het Bart-account, dus met Inbox, Drafts, Templates, Sent en Trash. Blijkbaar komt het nieuwe account onder 'Bart' te staan, dit wil ik dus niet.

Hopelijk heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd.

Wie kan me verder helpen? Ik heb een screenshot toegevoegd als bijlage.

The Iron Maiden

post-19285-1318258307,3026_thumb.jpg

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Je staat met je muis praktisch bovenop de goede plek: add new account..

Kwestie van de instellingen doorlopen en voila, je krijgt er eenzelfde rijtje bij...

Zelf heb ik zo'n 6 accounts ingesteld op die manier en dat gaat vlekkeloos.

Geplaatst:

Voor zover ik het kan bekijken is het "kwaad" dus geschied bij de vorige installatie.

Oplossing is volgens mij om een nieuwe install te doen. Daar waar nu BART staat zorgen dat er watanders staat *bijv. USERMAIL of wat dan ook* en dan lijkt het mij dat je zelf een extra 'takje' kan toevoegen met rechtermuistoets en daaronder de gebruikelijke boxen aan maken.

Heb je nog een ander account dan kun je volgens mij eventueel een extra takje aanmaken waaraan dan weer daaraan gerelateerde boxen komen.

Maar wellicht kun je ergens in een config file die naam BART gewoon veranderen in de naam die je wenst....?

Geplaatst:

Ik heb Thunderbird al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Het eerste account heb ik probleemloos kunnen aanmaken, maar het lijkt erop dat alle volgende accounts "verborgen" zijn, ik kan namelijk wel instellingen voor deze accounts aanpassen.

Wederom een screendump.

The Iron Maiden

post-19285-1318258307,3375_thumb.jpg

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

Geplaatst:

Je kunt in de settings "ergens" aangeven (kan ik hier niet zien, sorry, maar als iemand even een follow-up doet komt 't voor elkaar) dat je de mail in een folder van een ander account wil dumpen (wat nu bij jou gebeurt) of in een eigen boom (wat je nu wil, toch?).

Als je die setting wijzigt voor de nieuwe accounts, dan krijg je wel aparte folders voor aparte accounts.

Geplaatst:

Ik heb het gevonden. het is te vinden onder Account properties -> Server Settings -> Advanced.

Dank je voor jullie hulp.

The Iron Maiden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen