pietpiet50 Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Het is totaal offtopic, ik weet het, maar wellicht zijn er gebruikers die mij kunnen helpen om het rechterdeel (passagierskant) van het dashboard via hun aanwijzigingen te demonteren. Ik heb totaal maar dan ook totaal geen handige handen met auto's, maar dacht 2 draadjes moet toch wel lukken! Het doel is namelijk om een Ipod interface in te bouwen, maar nu moeten er 2 kabels door het dashboard vanaf de autoradio (ja die kan ik zelf loshalen) richting handschoenenkastje. Er zit een wirwar van draden achter de radio, en had gehoopt dat er via een 'gat' mijn kabel door kon, niet dus. Ik wil dus nu wat plastic delen weghalen, zodat ik er beter bij kan (hierbij denk ik aan de rechterkant van de middenconsole etc.). Maar ik heb totaal geen idee hoe dit vast zit, heb al rondgekeken op internet bij de boekhandel geweest etc. maar niets over mijn auto gevonden. Wie kan mij helpen met instructies of plaatjes. Het is een BWM 320 uit 1994 Benzine. Wil je meer info even een pm. Vind het zonde van het geld om dit via de dealer te doen, aangezien ik nu vakantie heb namelijk. Alvast bedankt voor de antwoorden. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
GreenPolo Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Volgens mij moet er via de onderkant toch wel een mogelijkheid zijn om 2 draadjes te trekken? Ga maar eens op kop in je auto liggen, met je hoofd onder het dashboard kastje. Dan zie je waarschijnlijk wel draden lopen vanaf de radio en verwarmingunit. Vanaf daar kun je toch aan de achterkant je kastje in? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
pietpiet50 Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Geplaatst: 25 juli 2005 Bedankt voor je antwoord, maar er zit te veel plastic in de weg, en ik moet vanuit het autoradio gedeelte de 2 kabels naar beneden loodsen. Daarom wil ik eigenlijk de zijkant van de middenconsole eraf halen, kan ik beter de draden geleiden etc. Maar hoe ?? Tot nog toe geen plaatjes of instructies. Ga in iedergeval morgen even lekker met mijn kop erin duiken, kijk wel wat het wordt. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
bvervoort Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Ik heb eens iets moeten uitbouwen uit een 320. Het begin van het uiteen nemen van het dashboard was het handschoenenkastje. Dat zit met een paar schroeven vast en zodra je dat er uit hebt kan je bij de rest. Geen volledige handleiding maar misschien helpt het. /Ben
pietpiet50 Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Geplaatst: 26 juli 2005 Bedankt Ben, dat was de tip die ik nodig had. 6 schroefjes eruit en ik kon overal bij. Wat een ruimte om alles in te bouwen. Nogmaals bedankt. Zo ga nu heerlijk cruisen met de iPod als wisselaar! VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen