Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 hallo allemaal, ik ben erg gewend aan het snelle zappen van het kijken naar het reguliere kabelnetwerk, na een satelliet pakket aangeschaft te hebben, begin ik me steeds meer te ergeren aan het luxe probleem, dat het zappen van en naar kanalen, relatief veel tijd in beslag nemen. ik werk nu met een strong srt4355evo decoder, nu is mijn vraag of er misschien 'snellere zappers' zijn, hierbij doel ik op de verschillende decoders uiteraard. alvast bedankt voor jullie reacties
planetbitworld Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Er zijn heel veel snellere ontvangers afhankelijk van wat je er meer wilt. de dreambox en extreme zijn leuke ontvangers om mee te hobyen, en zappen erg snel. voor standaard gebruik via canaldigitaal kun je ook een aston wamba nemen.(heeft ook nog een module uitbreidings slot) 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Zappen op kabel speed kan je vergeten. Bij de kabel kopstations staat een tuner aan voor elke zender op het kabelnetwerk. Thuis moet je tuner de boel bij elke zap opnieuw aanpassen. Jammer maar helaas. Overgens zijn er wel verschillen in snelheid, maar die moet je zelf maar testen in een satshop. Zelf heb ik binnen 1 seconde beeld tijdens een zapsessie.
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 ja supersnel kan ik wel vergeten ja;) maar nu duurt het soms wel enkele seconden, en dat is zeer vervelend, binnen 1 seconde lijkt mij al vele malen beter. ik kan van een maat van me een sagem dbox2 gaan gebruiken ik zal daar eens mee gaan stoeien dan;) bedankt voor de reacties
mteam Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 "Zappen op kabel speed kan je vergeten" Heb je al eens een lemon 07 aan het werk gezien met xcam ?? Of de nieuwste max Plus + ?? Absoluut geen verschil met de kabel. Ook de dreambox 500 met gimini 2 doet niet onder. Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen