Ga naar inhoud


Project Fortec 5400 allcam(Manhattan DSR 5500)


Gast

Aanbevolen berichten

Allcam patch werkt, kan alleen geen vaste setting lijst vinden. Maar inlezen van nieuwe kanalen gaat bloedsnel.<p>Astra/Hotbird met Dis.A/B werkt prima.<p>Ellende begon bij een 5in1, veel warverhalen over Hyundai1000 moet je gebruiken. Uiteindelijk bleek alleen de Boris 5in1 voor de humax te werken.<p>Bestand irdviasec_AT90S8515_flash_V3.0.hex en de irdviasec_24C64_ext_ee.hex geprogd met chipcat op een funcard.<p>De tuner wordt tov de humax 5400 beslist niet warm. De prijs ligt nu op 410 EURO.(incl btw)<p>Voordeel tov de Humax is de ingebouwde positioner.<p>Al met al een leuke speeldoos voor een zeer schappelijke prijs.<p>In de Hopperguide van Jan/Feb staat een test van de Manhattan DSR 5500, deze is dus helemaal gelijk aan de Fortec 5400 op de afstandsbediening na. Het probleem van de kanalen inlezen ben ik niet tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kimble,<p>Mijn FS 5400 is ook gepatched met ird 1.06 en V3.15.<p>Ik heb al tientallen files geprobeerd maar kan alleen seca kanalen kijken, taquillas doen het niet en ird en via ook niet.<p>Ik programmeer met funprom, heb ook de files geprobeerd die jij aangeeft.<p>Wat gaat hier fout?<p>ASOR confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...