Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 hoi, mijn 9800 heeft problemen met de ontvangst,en er lopen (langzaam) een tweetal witte banden horizontaal over het scherm,dit alles na een overstroming van de ondergrondse garage waar de meterkast van de maatschappij onder water kwam te staan en het boeltje uitknalde, Zou het kunnen dat het toestel beschadigd werd door een spanningspiek? Is het nog de moeite om het toestel ergens binnen te brengen voor herstelling? Mvg filip
arnoldl Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 heb je achter deze strepen wel beeld ? zo ja dan verdenk ik elko's in de voeding , je kan ze makkelijk zelf vervangen. grtx , arnold (p.s. wel de grote elko die aan de 220v kant zit eerst even kortsluiten ..)
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Ja hoor Arnoldl,lijnen verplaatsen zich zeer traag, maar zo is het niet leuk om te kijken natuurlijk, Alvast bedankt om te reageren!!!
Snurker Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Citaat: heb je achter deze strepen wel beeld ? zo ja dan verdenk ik elko's in de voeding , je kan ze makkelijk zelf vervangen. grtx , arnold (p.s. wel de grote elko die aan de 220v kant zit eerst even kortsluiten ..) Juist die elco is de verdachte condensator na een spanningspiek, trouwens weet je zeker, dat het niet aan de TV ligt ?? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 HI, ja hoor ,toestel al aan een andere tv gekoppeld, kan dit ook aanleiding zijn van de slechte ontvangst?
Snurker Geplaatst: 26 juli 2005 Geplaatst: 26 juli 2005 Tja als het personeel geen voeding krijgt, dan verdommen ze het om goed werk af te leveren.....dus dat zou wel eens kunnen. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen