Ga naar inhoud


Digitale ontvanger met hardeschijf voor op de kabel


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zou graag een digitale ontvanger hebben met ingebouwde hardeschijf. Dit lijkt me toch geen vreemde combinatie, en lijkt me ideaal in combinatie met EPG. Weet iemand hier een geschikte ontvanger voor en waar je deze kunt krijgen?

 

Ik heb er 1 van nokia en van topfield gevonden.

Nokia mediamaster 260 C http://www.nokia.com/nokia/0,,54808,00.html

Topfield TF5100PVRc http://www.topfield.co.kr/product_e/pr_feature.asp?cb=DCR&cm=PVR&pn=TF5100PVRc#p

 

Zijn deze te gebruiken voor TVHome?

 

Alvast bedankt.

 

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is het niet zo dat alle nieuwe ontvangers Irdeto ondersteunen? Ik heb bij beide ontvangers er niets over gelezen. Ik zou zelf ook wel een ontvanger met HD willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvangers ondersteunen zonder problemen de normale Irdeto2 kaarten. De afwijkende Irdeto2 kaarten die TVhome gebruikt werken alleen in de door TVHome goed gekeurde ontvangers zoals in de begin tijd van C+ toen de seca kaart alleen maar werkte in de na wens gemaakte (lees beperkte) boxen van C+.

 

Je moet gebruik maken van een soort blokker die de kaart voor de gek houdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuws van TVHome zelf:

 

Behalve nu al op de markt zijnde (en komende) low end-decoders zijn er ook plannen voor nieuwe high-end modellen. Dit wordt een decoder met ingebouwde HD recorder, en een twin-tuner zodat het mogelijk is een zender te kijken en tegelijk een andere zender op te nemen. Een DVD brander zal niet in deze recorder zitten. De verwachting is dat deze recorder rond de jaarwisseling op de markt gaat komen (Dus met ingebouwde afwijkende Irdeto2 decoder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, maar ik snap die lui echt niet!!

 

Met donder en geweld willen ze digitale tv aan de man brengen. Fabrikanten investeren flink wat geld in de ontwikkeling van goede ontvangers, en vervolgens moet bijv. TVHome weer een net iets ander systeem hanteren.

 

Vind je het gek dat het zo lang duurt voordat de standaarden vastgelegd worden. Het is zo jammer dat de technieken er allemaal wel zijn, maar dat een paar mislukte commerciele jongens de boel zo kunnen vertragen..

 

En zo houden we elkaar lekker bezig, en kan de consument dik betalen voor al dit dubbele werk..

 

Zo.. dat lucht op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...