Ga naar inhoud


Krijg geen beeld met een pace g400


xinetic

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, <p>Krijg geen beeld met een pace g400

Wie kan mij wat verder op weg helpen, heb nog een oude pace g400 liggen en wil hem aan een (oude) oom van mij geven, alleen het probleem is dat ik er geen zender op kan krijgen, krijg wel osd en kan allerlei instellingen instellen, maar zodra ik hem aanzet gaat hij wat frequenties af, maar verders gebeurt er niets. Ik gebruik de standaard irdeto cam + originele geactiveerde c+ kaart, ik heb wel hier en daar de topics doorgelezen, maar dat leverde helaas niets op. De pace heb ik aangesloten op een schotel/lnb (universeel Alps) die het op mijn nokia/humax wel goed doet, wel heb ik als ik de pace op de schotel/lnb aansluit minimaal signaal (volgens de signaalsterktemeter van de pace) toch meet ik 14/18 volt (dus dat zit ok). Wie o wie heefd er nog tips en truuks voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites


xinetic , ik heb hier de mogelijkheid om wat uitgebreidere tests te doen (externe 14/18 V - 22kHz ) laat maar weten als je intresse hebt.

GR. Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...