slider Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 ik wil een winrar bestand uit pakken,na 50 procent stopt hij er mee en zegt dan crc check niet ok,bestanden beschadigd,kan ik die bestanden op een of andere manier herstellen zo dat ik ze wel 100 procent kan uitpakken? of kan ik ze op een andere manier uitpakken?graag raad. beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
tycaja Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 Dat kan je proberen met quikpar is ergens wel te downloaden. grtz, tycaja ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Pionewbie Geplaatst: 27 juli 2005 Geplaatst: 27 juli 2005 In winrar staat onder extra staat toch de optie "Archief herstellen". Werkt dat niet?
slider Geplaatst: 27 juli 2005 Auteur Geplaatst: 27 juli 2005 nee,dat werkt niet,blijft een fout geven,thx slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
slider Geplaatst: 27 juli 2005 Auteur Geplaatst: 27 juli 2005 het is gelukt,mooi progje,bedankt voor de tip, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen