Ga naar inhoud


xsat410 geeft geen beeld


RobinHood

Aanbevolen berichten

Heb ook vorige topics gelezen, maar niets wijzer geworden. Heb hier soft 1.5.30 versie.

Bij een seca ontvanger geeft ontvanger geen beeld , met sommige files om de 4 sec "no right"

Heb alles geoprobeerd, ook alle tips op vorige topics.

Bij een seca/viacc uitvoering gaat de ontvanger zelfs om de 2 seconden aan/uit zogauw er een kaart in gestoken wordt. Heb uitsluitend GW genomen.

Wil wel nieuwste soft laden, maar kan de loader niet openen(zie andere vraag)

Wacht op tips en blijf natuurlijk wel nog van alles proberen.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als hij spontaan reset dan moet je even nieuwe softwareupgrade doen, via de satelliet! Moet verder zonder problemen werken. Heb het ook gehad met een seca/viaccess model. Angelfiles van de Duck werken perfect. Wel effe de nieuwste keys erin!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels de nieuwste soft erin. Je kunt ergens van't net Winrar ophalen, om die bestandje Maestro uit te pakken. Upgraden werkt dan perfect. Maar ook met Angel geen beeld. Zal nu die threat410 even proberen.

Er zou ook al een editor moeten zijn volgens een importeur, heeft iemand die al bij die Belg zien staan? Mijn Frans is niet zo goed(altijd een 4 gehaald op school) en vind nog geen editor.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja.... ik weet wel hoe het zit in de satellieten wereld! Ik gebruik voortaan gewoon de treat files... Maar iig ben ik blij dat de treat files het doen... zijn er trws al files voor maart?<p>Grts<p>Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...