Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Is er eigenlijk iemand ,die seca aan het draaien heeft op de galaxis ird500 ? In de afgelopen postings genoeg goede adviezen over deze topic,maar ik ben gewoon benieuwd of er daadwerkelijk iemand seca (en meer?)aan het draaien heeft op deze ontvanger.<p>Ik heb zelf ook een ird500 met amon 4.4 cam, irdeto word goed gedecodeerd,seca en de rest niet (e38/not active ,een melding als je niet fta/irdeto streams ontvangt(dus bijv.seca)). Dit geprobeerd met de pace files en div. emus.<p>Bij wie werkt het wel? satmate
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Vlg. mij moet alsnog de firmware van de Galaxis IRD500 aangepakt worden. Ik denk dat de standaard firmware niet in staat is om met een f*ncard te babbelen op de S*C*-manier...
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Hallo,ik ben er ook bang voor. De ontvanger "ziet?" dat het geen 0602 (gewoon irdeto) stream is, en komt met die melding. Dat word weer even doorknutselen! <p>cheers satmate
Gast Geplaatst: 15 februari 2002 Geplaatst: 15 februari 2002 Ik heb een kennis die vroeg wat er te zien is met de genoemde ontvanger. Hij heeft een origineel Multichoice kaartje. Ik heb een goldprogr en Vp20. Is er meer uit te halen???
Gast Geplaatst: 17 februari 2002 Geplaatst: 17 februari 2002 op het moment alleen de normale irdeto (c+ nl) en de fta(vrije) kanalen (veel duits). Helaas ,volgens mij,geen premierew.,seca, of andere leuke dingen.
Gast Geplaatst: 17 februari 2002 Geplaatst: 17 februari 2002 Ik ben er ook mee aan het knutselen. Heb de amon4.1 er in. Bij seca krijg ik de melding 00 niet gecodeerd maar het beeld blijft zwart. Keys aangepast, diverse files geprobeert maar noppes. Misschien is er iemand die weet wat er aan gedaan moet worden?
Gast Geplaatst: 17 februari 2002 Geplaatst: 17 februari 2002 De cam moet wel eerst gepatcht worden. Daarna kan er seca (en uiteraard Irdeto) op de irdeto cam worden gedecodeerd.
Gast Geplaatst: 18 februari 2002 Geplaatst: 18 februari 2002 Seca werkt Niet op een galaxis!!!!! (ook niet met juist omgebouwde cam!!)<p>Tot zover Deze mededeling!!!!
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 Hoi,ik kan alleen maar zeggen, lees de eerste vraag. Ik heb nog van niemand gehoord dat seca,of betacrypt draait op zijn/haar "aangepaste" Galaxis IRD500 (wel dat het zou moeten werken als....)<p>volgens mij is de c+ ontvangersoft. hier debet aan.(heeft bijv. iemand de italiaanse software al eens geprobeerd?)<p> groeten satmate
Aanbevolen berichten