Ga naar inhoud


Aston Simba 201


Gast

Aanbevolen berichten

Gisteren even softwareversie 3.008 gedownload, maar nog steeds synchronisatie problemen. De heeren van Amst*l live werd er niet leuker op. Is hier nog iets tegen te doen??? confused.gif" border="0

Oh ja, als ik cartoon network (Frans of Spaans) er op zet, kan ik niet naar Engels schakelen. Hebben jullie hier ook last van. (Het is wel mogelijk, alleen moet ik dan de menu knop indrukken--> Escape--> harder zetten, en ja na enkele ogenblikken...Bingo)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Stel het geluid in op frans en schakel handmatig om!<p>Ze zijn eindelijk eens begonnen aan het probleem met het geluid en ze hebben het probleem nu ook gezien en toegegeven...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download gegevens zijn voorgeprogrammeerd in de Aston Simba 201 en 202. Echter enkel via de Hotbird te downloaden. Ik zou zeggen zet er spoed achter want Aston gaat dit niet eindeloos uitzenden. Kortelings schakelen ze weer over naar soft voor de 1700 en 2000, wanneer werd er nog niet meegedeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn drie verschillende soorten software:<p>1. Xena 150x

2. Xena1600/1700, Simba 201,202, Digiquest

3. Xena 2000<p>Frequentie's:<p>Astra: 12,604GHz H 22000

Hbird: 12,673GHz V 27500<p>De software voor de Xena 1600/1700 en Simba 201,202 is op dit moment alleen beschikbaar via Hotbird.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...