Gast Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 Mijn MSN is waarschijnlijk gehackt geblokkeerd hoe kan ik dit weer ongedaan maken en hoe kom ik er weer in is hier een programma voor
Pa senior Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 Citaat: Vermoed je dat iemand toegang heeft gekregen tot je account en dat deze onbevoegde persoon je wachtwoord, je geheime vraag en het antwoord of je profielinformatie heeft gewijzigd? Geef in dat geval de volgende gegevens door (houd er rekening mee dat deze gegevens compleet en volledig correct moeten zijn): - Naam (voor- en achternaam) - Gebruikersnaam (de naam die je gebruikt om je aan te melden bij je account) - Geboortedatum - Land of regio - Provincie - Postcode - Datum (ongeveer) waarop je je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld of de datum (ongeveer) waarop je de account hebt geregistreerd - De naam van je Internet-aanbieder. Als je je bij je account aanmeldt vanaf een andere locatie dan je huis (bijvoorbeeld vanaf school of vanaf je werk), geef dan ook de naam van dat bedrijf of die school op - Geef zoveel mogelijk wachtwoorden die je eerder hebt gebruikt met deze account Met deze gegevens kunnen we je wachtwoord opnieuw instellen en via e-mail naar het adres sturen vanwaar je je verzoek naar ons hebt gestuurd. Stuur ons opnieuw een e-mailbericht als je nog andere vragen hebt. Denk eraan dat MSN Hotmail ook uitgebreide online Help bevat. Je kunt deze vinden door in de rechterbovenhoek op Help te klikken. Met vriendelijke groet, Marina MSN Hotmail member support abuse_nl@css.one.microsoft.com
rtificial Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 Je kan een procedure doorlopen om bijvoorbeeld middels je geheime vraag, of je alternatieve e-mailadres je wachtwoord opnieuw in te stellen. Er zou een linkje moeten staan naar de website hiervoor. DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen