gamgra Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Hoi,<p>Heb gezien dat op de <Hotbird> nieuwe software klaarligt, voor Xsat410, model: LLXSXTVMA, (decoder met 2 kaartlezers).<p>Volgens de bijgaande informatie betreft het een Recommended update, Software Versie. 01.07.0018 Met de volgende verbeteringen: Multilingual EPG. New CA informations. AC.3 improvements.<p>Download duurt ongeveer 30 minuten. Flash minder dan 1 minuut.<p>Ik heb geen verdere info over de eventule gevolgen van deze update, de laatste update versie.01.05.58 op 17 Januari 2002, stelde overigens weinig voor. We zien vanavond wel, mijn decoder is nu bezet door de "lady of the manor".<p>groeten gamgra
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Die software kun je ook op internet vinden. Ook de software om in je ontvanger te schrijven. En het leuke is Nederlandse menu en die mediagard/viacces kun je ook in je mediagard Xsat doen met 1 kaartslot. En het lullige is dat viacces dan ook werkt met een tweede kaartje (slordig) maar leuk.<p>Groeten
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Maar ik kan al raden... -Lipsync is nog steeds niet goed op RTL4/5. -Teletext werkt nog niet zoals het moet.<p>De Lipsync kunnen ze nog niet oplossen; "Ze krijgen van C+ geen kaart op te testen!"
gamgra Geplaatst: 10 februari 2002 Auteur Geplaatst: 10 februari 2002 inderdaad Paradise,<p>De funcard doet het ook nog niet, ondanks al die kinderziektes is en blijft het toch een lekker ding die xsat410.<p>groet. gamgra
Aanbevolen berichten