Gast Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 ik heb geen ontvangst op dit toestel wel beel als ik av aanbied via scart. ook is er de osd en menu. weet iemand hier iets over.
Steve Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 ik denk dat de tuner defect is fq816meif ong 24 euro
Gast Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 zou dit ook een kwestie kunnen zijn van die kleine elco-tjes vervangen. netzoals bij de philipstuner v/d matchline twas een heel gepruts, maar het is me een keer gelukt.
Steve Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 ja jekan ook de elco`s gaan vervangen,maar voor die dump prijzen van die tuners nu zet ik er altijd een nieuwe in
jeevanhoof Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 hoi, soms is weerstandje R3240 op LSP defekt. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 ik denk dat er sluiting in de tuner is geweest maar kan r3240 niet vinden waar zit hij precies en is het smd of een gewoon weerstandje. heb de tuner vervangen . nunog geen ontvangst ik vermoed dat er een spanning weg is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen