Gast Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 Na een reboot van mijn dreambox vanavond heb ik op eens geen ontvangst meer op RTL4, RTL5, BVN en RaceWorld, de overige kanalen werken nog wel goed, zou de lnb zijn beste tijd hebben gehad, of zijn er meer mensen met dit probleem vanavond ? Arjan
Gast Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 RTL4 en 5 kwam vanavond door onweer in Luxemburg, maar BVN bleef het hier prima doen. Voor meer info kijk HIER Herstart je droomdoos eens.
Gast Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 Ik keen net nog even weer, en de kanalen deden het weer, de oorzaak zal inderdaad het onweer geweest zijn. Arjan
Duikertje Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 Citaat: Na een reboot van mijn dreambox vanavond heb ik op eens geen ontvangst meer op RTL4, RTL5, BVN en RaceWorld, de overige kanalen werken nog wel goed, zou de lnb zijn beste tijd hebben gehad, of zijn er meer mensen met dit probleem vanavond ? Arjan Als je overige kanalen het nog wel goed doen zoals b.v Ned 1,2&3 dan ligt het niet aan je lnb want deze maken van dezelfde lnb gebruik als de Rtl kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen