Ga naar inhoud


Pace en andere Allsas


Gast

Aanbevolen berichten

Van de Pace is bekend dat hij werkt met Alsas4.x, zolang in de Cam maar irdeto 1.13d staat i.p.v. Allsas. Is het ook mogelijk om de software van de Pace aan te passen (hier irdeto1.13d o.i.d. te vervangen door de tekst allsas ) ?

De software v.d.Pace is gemakkelijk te vervangen. De VASTESOLDEERDE chip met allsas 2.1 in mijn Cam niet.

m.v.g.pb208 blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


het eerste probleem is , hoe lees je de sw die in je ontvanger zit uit ?

Ik heb ooit een bin bestand gedownload ( bakker 41 bin )dat was voor de Pace maar of het de sw is ? Deze heb ik geopend met PromProg v. Windows en vind dan op adres 8D526 : irdeto ..cam. Meer irdeto meldingen komen er niet in voor.

Ook heb ik van Prowler's Page de upgrade voor de G4 gehaald en daaruit het bestand p136x009.s0e uitgelezen , maar daaarin geen enkele keer het woord irdeto.Tevens in beide file's naar : 1.13 gezocht maar niet gevonden.

Welk type ontvanger heb je ?

gr Trust<p>[ 10-02-2002: Bericht gewijzigd door: trust ]</p>

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

De .s0e is een gecomprimeerd bestand... Je zult hem eerst moeten decompressen voordat je hem kunt editten...<p>Maar hoe is hij gecomprimeerd?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

met PromProg kun je bin / hex /asc /sig /mcd /tek/intel en motorola bestanden bewerken en proggen . ik gebruik dit programma voor m'n EPP 2 progger.

De .s0e heb ik geopend in de motorola stand.

Gr. Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de antwoorden waarop ik zat te wachten.

(en niet op de emailtjes van cam-ombouwers).

Ik zie dat e.e.a. lastiger is dan het lijkt. Ik wist niet dat het bin-bestand van de pace (Ik heb een pace 500-G6) gecomprimeerd was. Bedankt voor de antwoorden! smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...