Poetsdoekje Geplaatst: 7 augustus 2005 Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Geen gastenboek in het Nederlands? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 7 augustus 2005 Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Citaat: CGI (Perl) guestbook scripts op hotscripts.com : >klik< PHP guestbook scripts op hotscripts.com : >klik< Helaas HCC Net ondersteund geen php en geen CGI (perl) Ik schreef @Home, maar ik bedoel HCCNet poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Big fellow Geplaatst: 7 augustus 2005 Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Kijk dan eens op www.gastenboek.nl ...... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 8 augustus 2005 Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 Bedankt, Big Fellow Ik denk dat ik hiermee uit de voeten kan groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 februari 2006 Delen Geplaatst: 4 februari 2006 http://www.essetee.be/gastenboek.php Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2006 Delen Geplaatst: 26 februari 2006 Heb je hier wat aan? Komt er alleen 1 regeltje van dit internetadres onderaan te staan. Je kunt 'm in een frame laden zodat het ook lijkt dat'ie op je eigen website staat. http://www.guestbook4you.be/ Voorbeeld te zien op op www.braakmangenealogie.nl Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen