Ga naar inhoud


niet alle zenders op aston simba 201????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een tweede Aston simba 201geinstallerd . Na het installeren van de zenders heb ik gemerkt dat ik niet alle zenders heb . Het update via satelliet lukt mij ook niet. (12604Hz verticaal 22000) met m’n eerste simba 201 had ik ook niet alle zenders maar na de update via satelliet was alles in orde en vond hij alle zenders . Weet soms iemand wat ik verkeerd doet of welke bepaalde instellingen moet ik gebruiken?<p>Alvast Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eenvoudiger kan het toch niet. Antenne op Hotbird zetten. Verder -> Menu -> Installatie -> Satellite downloading -> Hotbird kiezen -> OK -> display geeft volgende op een 202:

LO8 -> LO3 -> Dld -> LOF -> Dld en dan op 'OK' drukken. Tijdens het downloaden lichten in volgorde de drie LED's op zoals een running light.

Bij de 201 (deze heeft geen display) knipperen enkel deze ledjes in volgorde.

Wees voorzichtig, onderbreekt nooit de download, anders is je tuner 'dood' een 2e maal lukt het niet, de tuner moet dan terug naar Aston. Op hun website staat duidelijk dat dergelijke fout NIET onder de waarborg valt.<p>[ 12-02-2002: Bericht gewijzigd door: Satelliet ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gecrashte download herstart zichzelf.<p>Soms wil het wel eens helpen om de powerknop tegelijkertijd met het inschakelen ingedrukt te houden. Dit is een geforceerde download.<p>In de oudere softwareversie is de symbolrate van 22000 niet toegevoegd, dit heeft te maken met het feit dat je niet alle kanalen hebt...<p>Upgrade is verstandig, ivm de bugs in de oude software.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...