jacobus Geplaatst: 31 juli 2005 Geplaatst: 31 juli 2005 mijn tv kaart geeft een foutmelding als ik deze start en ook quicktime geinstalleerd heb. Als ik quicktime uninstall, is de foutmelding weg. Maar quicktime heb ik ook af en toe nodig, dus ik zoek eigenlijk software voor deze kaart die niet conflikteert, of een andersoort oplossing. De kaart: Winfast tv2000 XP WDM Ik heb zo snel niks kunnen vinden, weet iemand of Acer hier n oplossing voor heeft, of evt alternatieve drivers?
Penthe Geplaatst: 31 juli 2005 Geplaatst: 31 juli 2005 Zou het eerder zoeken in de software van je tv kaart en quicktime, daar heeft acer volgens mij weinig mee te doen. Kijk eens of je voor je winfast nieuwe software/update kan vinden op hun site.
jacobus Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Geplaatst: 31 juli 2005 Ik heb al ns wat rondgeneust, maar nog niet echt iets kunnen vinden. Als ik geen pasklare oplossing vindt, ga ik gewoon wat expirimenteren met software. Maar dacht dat Acer dit probleem misschien kon, omdat ze vrijwel alle software aanpassen, (voorzien van hun eigen logo ed), en dat ze hiervoor een update of patch hebben uitgebracht of ondersteund. Het is nl allemaal bijgeleverde software. Mogelijk dat iemand ook n acer heeft en dit probleem ook kent, en mogelijk heeft opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen