backstage Geplaatst: 31 juli 2005 Geplaatst: 31 juli 2005 Hallo. Ik heb een philips 7072 van originele firmware voorzien. Heb daarna de kanalen ingelezen volgens canaaldigitaal lijst. De deco heeft alle 999 kanalen ingelezen maar geen enkele nederlandse kanalen (ned1,2,3 rtl4 enz) Heb dit diverse malen herhaald zonder gewenst resultaat. Iemand een idee wat ik fout doe? Groeten Giel
jer49 Geplaatst: 31 juli 2005 Geplaatst: 31 juli 2005 Staat je schotel wel op de ASTRA 19 Oost gericht? "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
backstage Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2005 Hoi. Dat dacht ik eerst ook.Maar ik heb zelf een humax en daar heb ik prima beeld op. Heb een twin lnb en heb voor alle zekerheid gemeten of ik astra signaal heb en dat is dus 100% goed. Groeten Giel
EmQu Geplaatst: 1 augustus 2005 Geplaatst: 1 augustus 2005 Het klinkt toch alsof je toch de optie "willekeurig" hebt gebruikt bij het kanalen zoeken. ...
backstage Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2005 Hoi. Ik zal eens proberen om juist de optie willekeurig te proberen. Kijken wat ie dan doet. Maar ik weet 100% zeker dat ik canaldigitaal heb gedaan. Nou,heb de deco in willekeurige volgorde laten zoeken en daarna in canaldigitaal volgorde. Heb nu wel alle nederlandse zenders maar allemaal door elkaar. Lijkt erop dat er toch oude firmware is blijven zitten. Vreemd,heb alles kunnen wissen volgens mij. Groet Giel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen