Con Geplaatst: 31 juli 2005 Geplaatst: 31 juli 2005 Ik zag vandaag de nieuwsbrief van Canaal digitaal. Waanzinnig met die Talpa, die krijg je er gratis bij in het basispakket. O, ja? JA! Dus CD is gul. Ik dacht het niet!! Ik heb settop en krijg dus minder te zien 's avonds en snacht's. Grais en voor helemaal niets. Of lees ik te weinig? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Het kanaal waar Talpa op zit, wordt gedeeld met Nickelodeon die voorheen 24 uur per dag uitzond. Deze beide zenders maken geen deel uit van het settop pakket. Er verandert dus niets aan dit pakket. Of je te weinig leest weet ik niet, misschien dat je wel wat voorbarig een conclusie hebt getrokken. Maar dat gebeurt ons allemaal wel eens. Misschien toch een idee om het basispakket te nemen? Hoe meer zieltjes dit abonnement nemen, hoe meer CD kan doen met eventuele kanaal uitbreidingen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen